Alt handler om tid
 

effektivitet.

Vi ved at fornuftige priser samt gode betalingsbetingelser er en selvfølge.

Forbrugerne forventer, at deres indkøb leveres hurtigt og præcist, hvor de har brug for, og når de har brug for det. Gør det muligt for dig at tilbyde en ordentlig præstation uden at skade dine egne ressourcer og gøre vores lager til DIT. Med vores høje lagertilgængelighed og state-of-the-art logistiksystemer sikrer vi en effektiv håndtering af din ordre i vores varehuse i Padborg, Danmark og Hüllhorst, Tyskland. Derudover samarbejder vi kun med førende og længe etablerede logistikudbydere. Bestilt i dag - leveret i morgen!

Vores partnere er

after sales.

Service slutter ikke med leveringen af din ordre, især en korrekt og sikker after-sales-service er en vigtig faktor for vedvarende succes på et konkurrencedygtigt marked. For at sikre en ubekymret håndtering af dine defekte enheder anbefaler vi kun autoriserede servicecentre til eventuelle garantireparationer.

Her finder du en oversigt over vores servicepartnere i Danmark og Tyskland.
Hvis du ønsker at vi skal håndtere din service sag, skal du blot downloade formularen her, og vi tager os af alt.

kontakt

ikke kunde endu?
eller har du brug for hjælp med det samme?
WORTMANN NORDICS ApS | Lille Kolstrup 20 | 6200 Aabenraa | Denmark | CVR nr. 39433877
Tlf: +45 73 70 25 30 | Fax: +45 73 70 25 29
© 2019 WORTMANN GROUP virksomhed
We use cookies to help our website work. Your continued use of our site implies you agree to this. You will find further information at "Data Privacy".
Data Privacy Ok